dimecres, 30 de març del 2016

AVENC DE MONTSERRAT UBACH (BÒFIA DE TORREMAS) PART 1

 

 

PARTICIPEN:  CARMELO, JOAQUIMA, JULI, MONTSE A. MONTSE R.



  FOTOS JOAQUIMA

 

Per tal de mantenir-nos imparcials en el topònim utilitzat per tal de donar nom aquesta cavitat els he utilitzat tots dos per a donar títol  aquesta entrada, tot i que el que si es cert,  es que quan jo vaig iniciar-me en el mon de l'espele al any 1977,  el vaig conèixer ja amb el nom de Montserrat Ubach,  he utilitzat aquest com a primer, de tota manera os facilitaré el link a am dos blocs,  per tal de que cada un tregui les seves deduccions, el cert es que la cavitat paga la pena i tot i que la tinc en la llista de propers objectius, aquest cop no i vaig poder anar.

 

UNA MOSTRE SOBRE ALGUNES DE LES POLÈMIQUES 



 

PER ANAR AL BLOC DE LA CAVITAT

 FES CLICK SOBRE LA FOTO

http://avencmontserratubach.blogspot.com.es/


PER ANAR AL BLOC

 DE LA BÒFIA DE TORREMAS

 FES CLICK A LA FOTO

https://bofiadetorremas.wordpress.com/

 

 

PORTADES D'ALGUNES PUBLICACIONS SOBRE LA CAVITAT LES PODEU DESCARREGAR 

 AQUÍ

 











 

SEGUEIX DEMÀ...